Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезугла, Оксана-
dc.date.accessioned2022-02-26T09:08:13Z-
dc.date.available2022-02-26T09:08:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160210-
dc.descriptionОб’єкт дослідження: процес обробки вхідних заявок контактного центру. Предмет дослідження: методи розрахунку необхідної кількості людських ресурсів для покриття заданого навантаження на контактний центр, а також, імітаційне моделювання процесу обробки звернень та оптимізація витрат часових та людських ресурсів. Мета дослідження: розрахувати мінімальну необхідну кількість операторів у зміні так, щоб процент заявок клієнтів з часом очікування на лінії до 20 секунд був не менше 80%, а також, підібрати якісний інструмент для подальшого впровадження розрахунку у планування змін кол-центру компанії. Методи дослідження та апаратура: аналіз процесу роботи контактного центру, збір даних, аналіз потоку звернень на властивості найпростішого потоку, застосування формул Ерланга для розрахунку необхідної кількості людського ресурсу погодинно, імітаційне моделювання процесу обробки звернень у кц, планування змін роботи операторів.uk_UA
dc.description.abstractМетоди дослідження та апаратура: аналіз процесу роботи контактного центру, збір даних, аналіз потоку звернень на властивості найпростішого потоку, застосування формул Ерланга для розрахунку необхідної кількості людського ресурсу погодинно, імітаційне моделювання процесу обробки звернень у кц, планування змін роботи операторів.uk_UA
dc.description.abstractЕкономічна ефективність: очікується позитивною, завдяки впровадженню методів розрахунку необхідної кількості операторів у зміні і таким чином знизити витрати на персонал, а також скоротити час, необхідний для виконання операцій. Практична цінність роботи полягає у підборі інструменту планування людських ресурсів КЦ аналітичним способом та за допомогою середовища імітаційного моделювання для визначення необхідної кількості операторів для забезпечення заданого рівня обслуговування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбізнес-процесuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectANY LOGICuk_UA
dc.subjectімітаційне моделюванняuk_UA
dc.titleАналіз і моделювання бізнес-процесів роботи колл центру компаніїuk_UA
dc.title.alternativeПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи магістра студентки групи 124м-20-1 Безуглої Оксани Вікторівни спеціальності 124 Системний аналізuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_маг_спец124_БезуглаО.pdf1,79 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.