Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160243
Назва: Формування стратегії експорту видобувного підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля»)
Інші назви: Formation of the export strategy of the mining enterprise (based on the materials of Private JSC “DTEK Pavlogradugol”)
Автори: Павлов, Дмитро Володимирович
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ ЕКСПОРТУ, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КРИТЕРІЇ ВИБОРУ, МАРКЕТИНГОВІ ЗАХОДИ
Дата публікації: січ-2022
Бібліографічний опис: Павлов Д.В. Формування стратегії експорту видобувного підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») / Д.В. Павлов. Д. : НТУ «ДП», 2022. с. 93.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення є процес формування стратегії експорту видобувного підприємства ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля»нки. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії експорту видобувного підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто методичні засади формування стратегії експорту; досліджено критерії вибору експортної стратегії підприємства; оцінено особливості формування експортної стратегії підприємства; зроблено огляд енергетичного сектору України; досліджено загальну характеристику ПрАТ «ДТЕК» та підприємств групи ДТЕК; проаналізовано основні техніко-економічні показники діяльності підприємства: майновий стан, ліквідність та платоспроможність, фінансова стійкість, ділова активність, формування прибутку та рентабельності; виконано стратегічний аналіз діяльності ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; запропоновано проєкт експортної діяльності ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; розглянуто особливості впровадження стратегії експорту у ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; проаналізовано альтернативи експорту вугілля ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; розроблено маркетингові заходи щодо реалізації експортної стратегії та оцінено їх ефективність
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення є процес формування стратегії експорту видобувного підприємства ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля»нки. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії експорту видобувного підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто методичні засади формування стратегії експорту; досліджено критерії вибору експортної стратегії підприємства; оцінено особливості формування експортної стратегії підприємства; зроблено огляд енергетичного сектору України; досліджено загальну характеристику ПрАТ «ДТЕК» та підприємств групи ДТЕК; проаналізовано основні техніко-економічні показники діяльності підприємства: майновий стан, ліквідність та платоспроможність, фінансова стійкість, ділова активність, формування прибутку та рентабельності; виконано стратегічний аналіз діяльності ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; запропоновано проєкт експортної діяльності ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; розглянуто особливості впровадження стратегії експорту у ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; проаналізовано альтернативи експорту вугілля ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугілля»; розроблено маркетингові заходи щодо реалізації експортної стратегії та оцінено їх ефективність
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160243
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Д_Павлов.rar42,66 MBUnknownПереглянути/Відкрити
Титульні аркуші_Павлов.pdf345,85 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.