Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160330
Назва: Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика»)
Інші назви: Formation of the strategy of foreign economic activity of an enterprise (according to the materials of Private JSC "Vinnytsia Confectionery Factory")
Автори: Кравцова, Віра Андріївна
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ, СТРАТЕГІЯ ЗЕД ПІДПРИЄМСТВА, ЗОВНІШНІЙ РИНОК, СТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯ, ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ
Дата публікації: січ-2022
Бібліографічний опис: Кравцова В.А. Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика») /В.А. Кравцова. – Д.: НТУ «ДП», 2022. – 88 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Мета роботи – теоретико-методичне обґрунтування та розробка стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: узагальнено наукові погляди на зміст поняття «стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємства», розглянуто механізм формування стратегії ЗЕД та моделі прийняття стратегічних рішень; проведено аналіз господарської діяльності ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика» та його зовнішньоекономічної діяльності; розроблено стратегію ЗЕД, що передбачає розширення ринків збуту продукції кондитерської фабрики на зовнішньому ринку шляхом виходу на ринок Польщі та обґрунтована її економічна ефективність
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Мета роботи – теоретико-методичне обґрунтування та розробка стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: узагальнено наукові погляди на зміст поняття «стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємства», розглянуто механізм формування стратегії ЗЕД та моделі прийняття стратегічних рішень; проведено аналіз господарської діяльності ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика» та його зовнішньоекономічної діяльності; розроблено стратегію ЗЕД, що передбачає розширення ринків збуту продукції кондитерської фабрики на зовнішньому ринку шляхом виходу на ринок Польщі та обґрунтована її економічна ефективність
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160330
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом. 073м-20-2.Кравцова.rar1,17 MBUnknownПереглянути/Відкрити
Титули. 073м-20-2. Кравцова.pdf228,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.