Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Марія Павлівна-
dc.date.accessioned2022-04-22T19:08:09Z-
dc.date.available2022-04-22T19:08:09Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.citationМіщенко М.П. Формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»)/ М.П. Міщенко. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160331-
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає ефективність асортиментної політики при управлінні зовнішньоекономічною діяльністю Приватного акціонерного товариства «Комбінат «Придніпровський». Мета роботи – дослідження теоретичних засад формування асортиментної політики при управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства, аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності та визначення шляхів її підвищення. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: виконано аналіз теоретичних засад формування асортиментної політики при управлінні ЗЕД підприємств, визначено основні проблеми виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства та обґрунтовано рекомендації щодо підвищення ефективності асортиментної політики при управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає ефективність асортиментної політики при управлінні зовнішньоекономічною діяльністю Приватного акціонерного товариства «Комбінат «Придніпровський». Мета роботи – дослідження теоретичних засад формування асортиментної політики при управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства, аналіз ефективності зовнішньоекономічної діяльності та визначення шляхів її підвищення. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: виконано аналіз теоретичних засад формування асортиментної політики при управлінні ЗЕД підприємств, визначено основні проблеми виробничо-господарської діяльності досліджуваного підприємства та обґрунтовано рекомендації щодо підвищення ефективності асортиментної політики при управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, АСОРТИМЕНТ, СТРАТЕГІЯ, УПРАВЛІННЯ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗЕД, АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКАuk_UA
dc.titleФормування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of assortment policy of an enterprise while conducting foreign economic activity (based on the materials of Private JSC "Combine Prydniprovsky")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
диплом, 073м-20-2, Міщенко.rar810,43 kBUnknownПереглянути/Відкрити
титули, 073м-20-2, Міщенко.pdf186,29 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.