Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160474
Назва: | Процес дизайн мислення при генерації оточення всесвіту або локації для віртуального туру |
Інші назви: | Design thinking process in generation of the universe environment or virtual tour locations |
Автори: | Вернер, І. В. Твердохліб, О. М. Новікова, О. О. |
Ключові слова: | гра;віртуальний тур;Unreal Engine;мислення;дизайн;game;virtual tour;Unreal Engine;thinking |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | НТУ ДП |
Бібліографічний опис: | Вернер І. В. Процес дизайн мислення при генерації оточення всесвіту або локації для віртуального туру / І. В. Вернер, О. М. Твердохліб, О. О. Новікова // Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2022, м. Дніпро, 29-30 квітня : зб. наук. пр. міжнар. конф. – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 73-82 |
Короткий огляд (реферат): | У роботі наводяться сучасні методи і засоби завдяки котрим процес створення цифрового продукту а саме розробки інтерактивної гри, є найбільш оптимальним. Також висвітлюється область використання інтерактивних технологій для створення у сучасному суспільстві. In this paper, the most optimal methods and means of creating an interactive game are shown. The interactive technologies area of use for creation in modern society is covered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160474 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні інноваційні технології підготовки інженерних кадрів для гірничої промисловості і транспорту 2022, м. Дніпро, 29-30 квітня : зб. наук. пр. міжнар. конф. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗбірникCITEPTMTI2022-73-82.pdf | 2,69 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.