Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160716
Назва: | Перспективи застосування адаптивної системи управління дорожнім рухом |
Автори: | Таран, А. В. Литвин, В. В. |
Ключові слова: | рівень автомобілізації;імітаційне моделювання;адаптивна система управління дорожнім рухом;прогнозований транспортний поток |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавництво НТУ "ДП" |
Бібліографічний опис: | Таран А. В. Перспективи застосування адаптивної системи управління дорожнім рухом / Таран А. В., Литвин В. В. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 133-135 |
Короткий огляд (реферат): | Проблеми сучасного міста тісно пов’язані з рівнем автомобілізації. Рівень автомобілізації різних країн не однаковий, але закономірності їх насичення автомобілями практично незмінні. Для сучасних європейських міст рівень автомобілізації становить -180 автомобілів на 1000 мешканців є оптимальним. Він обумовлений не тільки місткістю території міста, а здебільшого ступені склад ності використання автомобілів: складності зі стоянками біля торгівельних, адміністративних, і культурних комплексів, в житлових районах; високим ступенем завантаження вулиць, низькою швидкістю руху, забрудненням повітря. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160716 |
Розташовується у зібраннях: | СЕКЦІЯ - АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zvit-2022-133-135.pdf | 665,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.