Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160716
Назва: Перспективи застосування адаптивної системи управління дорожнім рухом
Автори: Таран, А. В.
Литвин, В. В.
Ключові слова: рівень автомобілізації;імітаційне моделювання;адаптивна система управління дорожнім рухом;прогнозований транспортний поток
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Таран А. В. Перспективи застосування адаптивної системи управління дорожнім рухом / Таран А. В., Литвин В. В. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 133-135
Короткий огляд (реферат): Проблеми сучасного міста тісно пов’язані з рівнем автомобілізації. Рівень автомобілізації різних країн не однаковий, але закономірності їх насичення автомобілями практично незмінні. Для сучасних європейських міст рівень автомобілізації становить -180 автомобілів на 1000 мешканців є оптимальним. Він обумовлений не тільки місткістю території міста, а здебільшого ступені склад ності використання автомобілів: складності зі стоянками біля торгівельних, адміністративних, і культурних комплексів, в житлових районах; високим ступенем завантаження вулиць, низькою швидкістю руху, забрудненням повітря.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160716
Розташовується у зібраннях:СЕКЦІЯ - АВТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zvit-2022-133-135.pdf665,02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.