Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160913
Назва: The impact of social media on the image of a company
Автори: Krasochenko, K.
Petrenko, O.
Ключові слова: social media;business;media
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Krasochenko K. The impact of social media on the image of a company / Kseniya Krasochenko, Petrenko Oksana // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 408-410
Короткий огляд (реферат): The growing usage of social media today is affecting many spheres of life including business and the means of running it. It goes without saying that social media is a powerful tool for promoting business, boosting brand awareness, and shaping a positive brand image. The role of social media in building a company image is crucial nowadays. A key feature of social media is its openness. Social media provide a virtual network place where people can enjoy expressing their opinions, exchange opinions, share experiences, and publish and control messages anywhere anytime
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160913
Розташовується у зібраннях:СЕКЦІЯ - ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ У ПРОМИСЛОВОСТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zvit-2022-408-410.pdf244,97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.