Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПістунов, І. М.-
dc.contributor.authorАвраменко, С. В.-
dc.date.accessioned2022-07-05T11:09:58Z-
dc.date.available2022-07-05T11:09:58Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПістунов І. М. Оптимальний вибір маркетингових заходів / І. М. Пістунов, С. В. Авраменко // Науковий вісник НГУ. – 2008. – № 2. – С. 94-98.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160922-
dc.description.abstractМетодом экспертных оценок исследована эффективность различных видов рекламы в разрезе типов пред- приятий, разработана математическая модель и найдено решения для оптимального выбора рекламных меро- приятий.uk_UA
dc.description.abstractThe method of expert estimations explores efficiency of different types of advertising in the cut of types of enter- prises, developed and decided the mathematical model of optimum choice of promotional purposes.uk_UA
dc.description.abstractМетодом експертних оцінок досліджено ефективність різних видів реклами в розрізі типів підприємств, розроблено та вирішено математичну модель оптимального вибору рекламних заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингові заходиuk_UA
dc.titleОптимальний вибір маркетингових заходівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.015:330.105uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1-17.pdf131,12 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.