Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПістунов, І. М.-
dc.contributor.authorТищенко, І. В.-
dc.date.accessioned2022-07-06T08:38:09Z-
dc.date.available2022-07-06T08:38:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПістунов І. М. Економіко-математичне моделювання ефективності рекламної діяльності / Пістунов І. М., Тищенко І. В. // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – № 22. – С. 489-493.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160961-
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectефективність рекламної кампаніїuk_UA
dc.subjectступінь інформованостіuk_UA
dc.subjectоптимальний момент припиненняuk_UA
dc.subjectчистий прибутокuk_UA
dc.titleЕкономіко-математичне моделювання ефективності рекламної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk339.3uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TyschI-страницы-3-7.pdf565,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.