Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160969
Назва: Підвищення конкурентоспроможності продуктів та послуг страхової компанії з використанням методів економіко-математичного моделювання
Автори: Демиденко, М. А.
Пістунов, І. М.
Ключові слова: соціальна активність;ринок страхових послуг;якість послуги;продукти;ринок страхових послуг, соціальна активність.
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Демиденко М. А. Підвищення конкурентоспроможності продуктів та послуг страхової компанії з використанням методів економіко-математичного моделювання / Демиденко М. А. Пістунов І. М. // Науковий погляд: економіка та управління. – 2021. – No 4 (74). – С. 98-105.
Короткий огляд (реферат): Конкурентоспроможність страхової компанії залежить від конкурентоспроможності продуктів і послуг, які вона впро- ваджує на ринку. Конкурентні переваги страхової компанії виражаються в привабливості і конкурентоспроможності стра- хових полісів. Запропоновано економіко-математичну модель підвищення конкурентоспроможності страхової компанії яка дає змогу розрахувати інтегрований показник конкурентоспроможності страхового полісу на основі комплексної системи показників, що характеризують надійність страхової компанії, якість її послуг, конкурентоспроможність, соціальну активність з урахуванням відносної важливості кожного показника, ринок страхових послуг. Мета статті провести аналіз впливу вказаних показників на конкурентоспроможність страхового полісу та визначити напрями підвищення ефективності і конкурентоспроможності страхової компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160969
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf510,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.