Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160985
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолодарчук, Д. Р.-
dc.contributor.authorДубєй, Ю. В.-
dc.date.accessioned2022-07-06T12:25:47Z-
dc.date.available2022-07-06T12:25:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВолодарчук Д. Р. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства / Володарчук Д. Р., Дубєй Ю. В. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 429-430uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160985-
dc.description.abstractМаркетингова діяльність підприємства спрямована на те, щоб досить обґрунтовано, враховуючи попит ринку, встановлювати поточні і, головне, довгострокові (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів господарської діяльності, визначати асортимент і якість продукції, її пріоритети, оптимальну структуру виробництва і бажаний прибуток.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleФормування системи управління маркетинговою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:СЕКЦІЯ - ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ У ПРОМИСЛОВОСТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zvit-2022-429-430.pdf345,97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.