Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161006
Назва: Асиметрична інформація як основа інноваційного підходу до маркетингового формування інноваційного потенціалу
Автори: Пістунов, І. М.
Ключові слова: асиметрична інформація;несприятливий відбір;інноваційний потенціал
Дата публікації: 2007
Видавництво: Видавництво НГУ
Бібліографічний опис: Пістунов І. М. Асиметрична інформація як основа інноваційного підходу до маркетингового формування інноваційного потенціалу / І. М. Пістунов // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : матеріали міжнар. науково-практичної конф., Дніпропетровськ, 24-26 трав. 2007 р. – Дніпропетровськ : НГУ, 2007. – С. 154-155.
Короткий огляд (реферат): Важливою причиною зниження інтенсивності конкуренції і придбання монопольної влади на ринках служить неповнота і асиметричність інформації. Інформація є одним з важливих типів економічних ресурсів. Кожному економічному агенту доступний лише обмежений масив інформації. Неповнота інформації є неодмінною ознакою економічного життя. Велика або менша неповнота інформації може впливати на умови і особливості функціонування ринків, створюючи додаткові трансакционні витрати для економічних агентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161006
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf72,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.