Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161006
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПістунов, І. М.-
dc.date.accessioned2022-07-07T07:45:33Z-
dc.date.available2022-07-07T07:45:33Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationПістунов І. М. Асиметрична інформація як основа інноваційного підходу до маркетингового формування інноваційного потенціалу / І. М. Пістунов // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : матеріали міжнар. науково-практичної конф., Дніпропетровськ, 24-26 трав. 2007 р. – Дніпропетровськ : НГУ, 2007. – С. 154-155.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161006-
dc.description.abstractВажливою причиною зниження інтенсивності конкуренції і придбання монопольної влади на ринках служить неповнота і асиметричність інформації. Інформація є одним з важливих типів економічних ресурсів. Кожному економічному агенту доступний лише обмежений масив інформації. Неповнота інформації є неодмінною ознакою економічного життя. Велика або менша неповнота інформації може впливати на умови і особливості функціонування ринків, створюючи додаткові трансакционні витрати для економічних агентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НГУuk_UA
dc.subjectасиметрична інформаціяuk_UA
dc.subjectнесприятливий відбірuk_UA
dc.subjectінноваційний потенціалuk_UA
dc.titleАсиметрична інформація як основа інноваційного підходу до маркетингового формування інноваційного потенціалуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf72,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.