Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161013
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПістунов, І. М.-
dc.date.accessioned2022-07-07T08:21:12Z-
dc.date.available2022-07-07T08:21:12Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПістунов І. М. Концепція оптимізації продажу товарів, які споживаються сезонно / Пістунов І. М. // Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці : матеріали І міжнародної науково-методичної конференції, 1-4 квітня 2009 року, Чернівці. – Чернівці : ДрукАрт, 2009. – С. 315-316.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161013-
dc.description.abstractЗначна кількість продукції має сезонне споживання. Це не тільки продукти харчування, але й будівельні матеріали, послуги, фінансові операції тощо. Для прогнозування сезонних процесів було застосовано модель. За допомогою такої моделі періодичних економічних процесів раніше було отримано прогнозуючі моделі cпоживання палива енергогенеруючою компанією, потоку замовлень на підприємство зв’язку, залежність прибутку приватного підприємства від свого попереднього значення, виконано ефективне прогнозування інфляції на 2008 рік.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДрукАртuk_UA
dc.subjectсезонне споживання продукціїuk_UA
dc.subjectоптимізація продажу сезонних товарівuk_UA
dc.subjectрозрахунок обсягу продажuk_UA
dc.titleКонцепція оптимізації продажу товарів, які споживаються сезонноuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf83,45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.