Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161025
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПістунов, І. М.-
dc.contributor.authorАвраменко, С. В.-
dc.date.accessioned2022-07-07T10:22:58Z-
dc.date.available2022-07-07T10:22:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПістунов І. М. Оптимальний вибір рекламних заходів / Пістунов І. М., Авраменко С. В. // ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА : матеріали ІІ Національної наук.-метод. конф., м. Київ, 17-18 жовтня 2019 р. – Київ : КНЕУ. – С. 592-595.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161025-
dc.description.abstractОсновним напрямом удосконалення рекламної діяльності вважається винайдення рекламних прийомів, які дозволяють збільшити споживання продукції, що рекламується. Спочатку було проведено дослідження витрат на рекламу підприємств різних типів. Дослідження показало, що ці витрати, складаючи 0,5-6,7% від доходів, можуть складати значну частку від прибутку ( до 26%).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКНЕУuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectстатистичні методиuk_UA
dc.subjectрівень узгодженості експертних оцінокuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт конкордації Кенделлаuk_UA
dc.titleОптимальний вибір рекламних заходівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pistunov_4.pdf158,27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.