Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161098
Назва: Фактори конкурентоспроможності продукції
Автори: Кайдаш, Т. І.
Папіж, Ю. С.
Ключові слова: конкурентоспроможність;продукція
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Кайдаш Т. І. Фактори конкурентоспроможності продукції / Кайдаш Т. І., Папіж Ю. С. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 459-460
Короткий огляд (реферат): Конкурентоспроможність продукції є результатом діяльності підприємства, а умови, що її забезпечують, – факторами. На виробництво конкурентоспроможної продукції впливає цілий комплекс взаємопов’язаних між собою факторів, що відрізняються за характером дії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161098
Розташовується у зібраннях:СЕКЦІЯ - ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ У ПРОМИСЛОВОСТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zvit-2022-459-460.pdf264,63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.