Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШурпач, Марія-
dc.date.accessioned2022-07-17T15:39:13Z-
dc.date.available2022-07-17T15:39:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161207-
dc.descriptionНа сьогодні найбільш ефективним інструментом розвитку бізнесу є колл-центр. Все більше компаній використовують їх у своїй діяльності. Великі організації, банки, страхові компанії за день обслуговують значний потік клієнтів саме за допомогою колл центрів, чим підвищують ефективність бізнесу за рахунок підвищення швидкості та якості обслуговування. Отже, колл-центр – необхідний бізнес-інструмент нашого часу.uk_UA
dc.description.abstractМетою дослідження є оптимізація діяльності колл-центру шляхом визначення необхідної кількості операторів.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих результатів полягає у підвищенні показників обслуговування клієнтів і роботи колл-центру, при правильно розрахованій кількості операторів, що підвищує лояльність клієнтів та закріплює компанію на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectколл-центрuk_UA
dc.titleАналіз та оптимізація роботи call-центруuk_UA
dc.title.alternativeПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра студента групи 124-18-1 Шурпач Марії Віталіївни спеціальності 124 Системний аналізuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_бакалавр_спец124_ШурпачМ.pdf2,03 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.