Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161228
Назва: Удосконалення напрямків підвищення конкурентоспроможности підприємства
Автори: Шуляк, Б. С.
Касьяненко, Л. В.
Ключові слова: конкурентоспроможність;ринок
Дата публікації: 2022
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Шуляк Б. С. Удосконалення напрямків підвищення конкурентоспроможности підприємства / Шуляк Б. С., Касьяненко Л. В. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 552-553
Короткий огляд (реферат): Конкурентоспроможність будь-якого підприємства – завжди один з найважливіших факторів його перебування на ринку; він характеризує можливість підприємства підлаштовуватися під ринок, його умови, зайняти на ньому провідне місце та утримувати його якнайдовше.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161228
Розташовується у зібраннях:СЕКЦІЯ - ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ У ПРОМИСЛОВОСТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zvit-2022-552-553.pdf272,71 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.