Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161261
Назва: Роль маркетингової стратегії в конкурентоспроможності підприємства (за матеріалами ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»)
Інші назви: The role of marketing strategies in competitiveness of an enterprise (based on materials of privately held company «Kyiv confectionery factory «Roshen»)
Автори: Дробот, Наталія Юріївна
Ключові слова: ДОХІД, ЕФЕКТ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ПРИБУТОК, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, УПРАВЛІНЬСКІ РІШЕННЯ
Дата публікації: чер-2021
Бібліографічний опис: Дробот Н.Ю. Роль маркетингової стратегії в конкурентоспроможності підприємства (за матеріалами ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен») / Н.Ю. Дробот. – Д. : НТУ «ДП», 2021. – 95 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об'єктом дослідження є конкурентоспроможність підприємства Метою роботи є оцінка конкурентоспроможності підприємства та впливу маркетингової стратегії на неї, а також розробка рішень щодо підвищення конкурентоспроможності За результатами проведеного дослідження було розроблено проект впровадження виробництва арахісової пасти на підприємстві ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Даний проект дозволяє підвищити конкурентоспроможність підприємства, а також розширити сегмент споживачів та асортимент продукції. Оцінка ефективності проекту показала, що він є ефективним та доцільним до прийняття
Опис: Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2021. Об'єктом дослідження є конкурентоспроможність підприємства Метою роботи є оцінка конкурентоспроможності підприємства та впливу маркетингової стратегії на неї, а також розробка рішень щодо підвищення конкурентоспроможності За результатами проведеного дослідження було розроблено проект впровадження виробництва арахісової пасти на підприємстві ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Даний проект дозволяє підвищити конкурентоспроможність підприємства, а також розширити сегмент споживачів та асортимент продукції. Оцінка ефективності проекту показала, що він є ефективним та доцільним до прийняття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161261
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титул.pdf174,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Кваліфікаційна робота .rar1,03 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.