Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161380
Назва: | Французська антропологічна школа і суспільство |
Автори: | Завгородня, Ксенія |
Ключові слова: | Французська антропологічна школа і суспільство. Соціологія, Дарендорф, Конт |
Дата публікації: | 21-чер-2022 |
Бібліографічний опис: | Завгородня К.В. Французська антропологічна школа і суспільство // Кваліфікаційна робота. - Д.: НТУ "ДП", 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Мета – дослідити та проаналізувати унікальність феномену американського фронтиру в історико-культурній ретроспективі; – простежити формування самого поняття в рамках загальної теорії меж; – узагальнити історію американського фронтиру, та дослідити данне явище з опублікованих раніше матеріалів. Об’єкт дослідження – історія американського фронтиру, оглядовість освоєння та колонізації територій Дикого заходу. Предмет дослідження – поняття «фронтир», процес його формування, історію появи терміну «фронтир», розгляд впливу фронтиру на ідеологічну та міфологічну складову пізнання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161380 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра історії і політичної теорії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дипломна робота.docx | 89,2 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.