Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161380
Назва: Французська антропологічна школа і суспільство
Автори: Завгородня, Ксенія
Ключові слова: Французська антропологічна школа і суспільство. Соціологія, Дарендорф, Конт
Дата публікації: 21-чер-2022
Бібліографічний опис: Завгородня К.В. Французська антропологічна школа і суспільство // Кваліфікаційна робота. - Д.: НТУ "ДП", 2022
Короткий огляд (реферат): Мета – дослідити та проаналізувати унікальність феномену американського фронтиру в історико-культурній ретроспективі; – простежити формування самого поняття в рамках загальної теорії меж; – узагальнити історію американського фронтиру, та дослідити данне явище з опублікованих раніше матеріалів. Об’єкт дослідження – історія американського фронтиру, оглядовість освоєння та колонізації територій Дикого заходу. Предмет дослідження – поняття «фронтир», процес його формування, історію появи терміну «фронтир», розгляд впливу фронтиру на ідеологічну та міфологічну складову пізнання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161380
Розташовується у зібраннях:Кафедра історії і політичної теорії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.docx89,2 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.