Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161559
Назва: Удосконалення стратегії збуту торговельного підприємства
Автори: Білоус АндріЙ Сергійович
Ключові слова: ЗБУТ, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, СТРАТЕГІЯ ЗБУТУ, КАНАЛ ЗБУТУ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, ПРОДАЖІ.
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – процес формування збутової стратегії торгівельного підприємства. Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи з організації та прийняття управлінських рішень щодо удосконалення збутової стратегії інтернет-магазину. Мета роботи – обґрунтування і розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення стратегії збуту продукції торгівельних компаній в сучасних умовах господарювання. Методи дослідження – узагальнення і систематизація, методи математичної статистики, графічний метод. Отримані результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні основи формування збутової стратегії торговельних компаній. У другому розділі проведено аналіз ефективності збутової стратегії та ефективності діяльності інтернет-магазину ARBER MARKETPLACE. У третьому розділі обґрунтовані основні напрями удосконалення збутової стратегії інтернет-магазину ARBER MARKETPLACE, визначені інструменти просування продукції компанії. Сфера практичного застосування результатів роботи – торговельні підприємства при формуванні та удосконалення збутової стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161559
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!Білоус_диплом.rar252,32 kBUnknownПереглянути/Відкрити
!Білоус_диплом.docx33,12 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.