Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161561
Назва: Обґрунтування стратегії розвитку підприємства торгівлі
Автори: Лимаренко Микити Ігоровича
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ, ЗБУТ, ТОРГОВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ПРОДАЖІВ, СКИДКИ, РR-СТРАТЕГІЯ.
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему «Обґрунтування стратегії розвитку підприємства торгівлі» включає 63 сторінки, 11 рисунки, 11 таблиць, 27 використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес формування стратегії розвитку торговельних підприємств. Предмет дослідження – сукупність теоретичних положень, наукових, методичних підходів та практичних рекомендацій щодо удосконалення стратегії розвитку торговельного підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення існуючої стратегії розвитку торгового підприємства, що збільшить кількість клієнтів та позитивно вплине на результати господарювання. Методи дослідження – узагальнення і систематизація, аналіз, графічний метод. Отримані результати. У першому розділі досліджені теоретичні основи формування стратегії розвитку торговельних підприємств. У другому розділі проведені аналіз та оцінка діяльності торговельного підприємства Colin’s. У третьому розділі наведені рекомендації щодо удосконалення стратегії розвитку компанії Colin’s. Сфера практичного застосування результатів роботи – суб’єкти підприємницької діяльності у сфері торгівлі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161561
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!Диплом Лимаренко.rar294,92 kBUnknownПереглянути/Відкрити
!Диплом Лимаренко.docx33,84 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.