Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161562
Назва: Пошук та обґрунтування напрямів розвитку підприємницької діяльності в умовах кризи
Автори: Ягельського Ігоря Євгенійовича
Ключові слова: ПІДПРИЄМНИЦТВО, КРИЗА, ПІДПРИЄМНИЦЬКА ІДЕЯ, РОЗВИТОК, ПІДПРИЄМЕЦЬ, МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему «Пошук та обґрунтування напрямів розвитку підприємницької діяльності в умовах кризи» включає 70 сторінок, 13 рисунків, 6 таблиць, 25 використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес розвитку підприємництва в Україні. Предмет дослідження – теоретичні та методичні підходи з організації ефективної господарської діяльності суб’єктів підприємництва в умовах кризи. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо започаткування власної справи та прийняття рішень з визначення напрямків розвитку підприємництва. Методи дослідження – узагальнення і систематизація, статистичний метод, графічний метод. Отримані результати. У першому розділі досліджені теоретичні основи розвитку підприємницької діяльності в умовах кризи. У другому розділі проведені аналіз та оцінка розвитку підприємництва в Україні. У третьому розділі обгрунтовані напрями розвитку підприємницької діяльності та основні види власної справи, що не потребують значних інвестицій. Сфера практичного застосування результатів роботи – суб’єкти підприємницької діяльності та фінансовими установами для розробки та впровадження заходів спрямованих на їх подальший розвиток.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161562
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!Ягельський_Диплом.doc.rar339,06 kBUnknownПереглянути/Відкрити
!Ягельський_Диплом.doc.docx34,24 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.