Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161568
Назва: Напрями підвищення ефективності підприємницької діяльності малого підприємства на ринку послуг
Автори: Савчук Альони Володимирівни
Ключові слова: ПІДПРИЄМНИЦТВО, СФЕРА ПОСЛУГ, ПРИБУТОК, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ОПЕРАТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ.
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – процес діяльності малого підприємства на ринку послуг. Предмет дослідження – теоретичні і практичні аспекти забезпечення ефективності діяльності підприємницької організації сфери послуг. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення ефективності діяльності малого підприємства на ринку послуг. Методи дослідження – у вирішенні поставлених завдань була використана система сучасних загальнонаукових методів: теоретичного узагальнення, систематизації, економічного аналізу, експертних оцінок, графічний і табличний. Отримані результати. У першому розділі структуровано та узагальнено теоретичне підґрунтя ведення малого бізнесу у сфері послуг, проаналізовано сучасний стан функціонування малих підприємств на ринку послуг. У другому розділі надано характеристику та проведено аналіз стану і оцінено перспективи функціонування компанії «SAHAR». У третьому розділі визначено напрями підвищення ефективності підприємницької діяльності компанії «SAHAR». Сфера практичного застосування результатів роботи – малі підприємницькі організації сфери послуг при прийнятті рішень щодо підвищення ефективності їх діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161568
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савчук А.В.rar240,6 kBUnknownПереглянути/Відкрити
Савчук А.В..docx30,42 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.