Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161586
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козін В.О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-06T20:46:39Z | - |
dc.date.available | 2022-10-06T20:46:39Z | - |
dc.date.issued | 2022-06 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161586 | - |
dc.description.abstract | Об'єкт дослідження – процес бізнес-планування анімаційної студії. Предмет дослідження – елементи бізнес-моделі та бізнес-плану. Мета роботи – розробити бізнес-план анімаційної студії. Методи дослідження: узагальнення; аналітичний; графічний. Отримані результати. У першому розділі: розроблена бізнес-модель та проведений SWOT-аналіз анімаційної студії. У другому розділі: проаналізовані оцінки стану та перспективи розвитку бізнесу в сфері виробництва анімаційного медійного та ігрового контенту, зокрема досягнення українських виробників анімаційних продуктів та поширені моделі монетизації бізнесу. В третьому розділі: розроблені елементи бізнес-плану 3d-анімаційної студії. Прикладна цінність: розроблені пропозиції щодо створення та розвитку анімаційної студії відповідно до актуальних трендів ринку продуктів/послуг 3D-анімації та переваг малого бізнесу. Сфера застосування результатів: діяльність суб’єктів підприємницької діяльності на ринку 3D-анімації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | БІЗНЕС-ПЛАН, БІЗНЕС-МОДЕЛЬ, 3D-АНІМАЦІЯ, СТУДІЯ АНІМАЦІЇ, МЕДІА-ПРОДУКЦІЯ, МОНЕТИЗАЦІЯ, ПРОЦЕСИ 3D-АНІМАЦІЇ | uk_UA |
dc.title | Розробка бізнес-плану студії анімації | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2021-2022 навчальний рік |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Козін_ВО_076-18-1.rar | 4,5 MB | Unknown | Переглянути/Відкрити | |
Козін_ВО_076-18-1.pdf | 195,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.