Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161631
Назва: Удосконалення підходів щодо управління взаємовідносинами з клієнтами підприємства (на прикладі ТОВ «ГУМ»)
Автори: Кузьміної Альони Сергіївни
Ключові слова: УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ З КЛІЄНТАМИ, КЛІЄНТООРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД, CRM.
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження - процес управління взаємовідносинами з клієнтами на підприємстві. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробці практичних підходів управління відносинами з клієнтами, а саме компанії з надання орендних послуг, з метою підвищення ефективності діяльності підприємства. Отриманні результати. У першому розділі pозкpиті теоретичні аспекти діяльності управління відносинами з клієнтами на підприємстві. Розглянуто сутність і класифікацію сучасних програмних рішень для автоматизації бізнес-процесів компанії. У другому розділі проведено аналітичні дослідження відносно діяльності підприємства «ГУМ» та його фінансових показників. Здійснено аналіз організаційної структури ТОВ «ГУМ». У третьому розділі наведено напрями підвищення ефективності підприємницької діяльності малого підприємства на підставі впровадження сучасних інформаційних систем CRM на підприємство «ГУМ». Впровадження пропозицій надасть змогу підвищити прибутковість ТОВ «ГУМ» на 50 %, збільшити кількість вдалих угод відповідно повисити ефективність роботи на 12%. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства малого бізнесу в сфері торговельного підприємництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161631
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КузьмінаАС_076-18-2_КР.rar1,07 MBUnknownПереглянути/Відкрити
КузьмінаАС_076-18-2_КР.docx41,88 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.