Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161641
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрисан Олени Геннадіївни-
dc.date.accessioned2022-10-15T20:49:53Z-
dc.date.available2022-10-15T20:49:53Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161641-
dc.description.abstractПояснювальна записка кваліфікаційної роботи магістра на тему: «Удосконалення методичних засад розвитку корпоративної культури як чинник конкурентоспроможності підприємства». Обсяг роботи: 83 сторінки, 8 рис., 12 табл., 43 інформаційних джерела, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління розвитком корпоративної культури як чинник конкурентоспроможності підприємства. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти управління розвитком корпоративної культури як чинника конкурентоспроможності підприємства. Мета дослідження – удосконалити методичні підходи до управління розвитком корпоративної культури підприємства як чинника його конкурентоспроможності. У першому розділі наведені теоретичні положення стосовно корпоративної культури організації. Здійснений огляд літературних джерел за темою дослідження. Визначений методологічний апарат дослідження. У другому розділі здійснений аналіз господарської діяльності підприємства сфери промислового виробництва. Визначені фактори формування корпоративної культури підприємства. Встановлені основні проблеми розвитку корпоративної культури як чинника конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі наведені рекомендації щодо підвищення рівня корпоративної культури підприємства. Визначені організаційні засади розвитку корпоративної культури підприємства. Сфера практичного застосування результатів роботи – підприємства за видами економічної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА, ПІДПРИЄМНИЦТВО, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ, РІВНІ УПРАВЛІННЯ, ХАРЧОВА ПРОМИСЛОВІСТЬuk_UA
dc.titleУдосконалення методичних засад розвитку корпоративної культури як чинник конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Крисан О.Г.rar723,58 kBUnknownПереглянути/Відкрити
КР_Крисан О.Г..pdf399,81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.