Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161643
Назва: Удосконалення підходів щодо формування клієнтоорієнтованості підприємства (на прикладі приватної стоматологічної клініки
Автори: Рутус Карини Артемівни
Ключові слова: КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ, ПІДПРИЄМСТВО, КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ
Дата публікації: січ-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 97 с., 31 рис., 4 табл., 8 додатків, 55 джерел, презентація PowerPoint. Об`єкт дослідження: клієнтоорієнтованний підхід підприємства Предмет дослідження: теоретичні, методичні та практичні засади формування клієнтоорієнтованого підходу. Метою дипломної роботи є удосконалення підходів щодо формування клієнтоорієнтованості стомалогічної клініки. У першому розділі кваліфікаційної роботи було розглянуто поняття “клієнтоорієнтованість”, її сутність та особливості; описано стан питання, описано проблематику підприємства щодо клієнтоорієнтованості. У другому розділі було описано підприємство стоматологічна клініка “ДантистЪ”, її організаційна структура. Було проаналізовано інформацію, що оброблюється на підприємстві. Також у другому розділі кваліфікаційної роботи проведено аналіз клієнтоорієнтованості стоматологічної клініки. Обґрунтувано підхід щодо формування клієнтоорієнтованості стоматологічної клініки. У третьому розділі було аргументовані практичні шляхи реалізації клієнтоорієнтованого підходу на прикладі стоматологічної клініки «ДантистЪ Пушкина». Були запропоновані механізми забезпечення покращення клієнтоорієнтованого підходу шляхом впровадження нових інструментів комунікацій з клієнтами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161643
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Рутус_.rar1,97 MBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.