Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161647
Назва: Розвиток роздрібної торгівлі товарами та послугами в умовах цифровізації суспільства
Автори: Андріїшина Олександра Олександрівна
Ключові слова: РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, ТОРГОВЕЛЬНІ ПОСЛУГИ, ЦИФРОВІЗАЦІЯ СУСПІЛЬСТВА, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЯКІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЗАДОВОЛЕНІСТЬ СПОЖИВАЧ
Дата публікації: січ-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 74 стор., 24 рис., 15 табл., 40 джерел, 4 додатки, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: роздрібна торгівля як процес. Мета роботи: визначення пріоритетних заходів розвитку роздрібної торгівлі товарами та послугами в умовах цифровізації суспільства. В роботі визначено пріоритет людського чинника в заходах забезпечення якості обслуговування клієнтів підприємств роздрібно торгівлі за умов цифровізації їх взаємодії. У першому розділі визначена сутність роздрібної торгівлі товарами як процесу, проаналізовані публікації з питання управління розвитком торгівлі. У другому розділі: визначений стан та тенденції роздрібної торгівлі товарами в Україні; проаналізована сутність процесу цифровізації суспільства та його впливу на торговельний бізнес; здійснена оцінка рівня використання інформаційно-комунікаційних технологій суб’єктами підприємницької діяльності в сфері торгівлі У третьому розділі розроблені заходів розвитку онлайн-продажів в бізнес моделі роздрібної торгівлі малої та крупної торговельних мереж
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161647
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Андріїшина_ОО.rar1,8 MBUnknownПереглянути/Відкрити
Андріїшина_ОО.pdf198,26 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.