Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161653
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобринюка Олександра Ігоровича-
dc.date.accessioned2022-10-15T21:43:56Z-
dc.date.available2022-10-15T21:43:56Z-
dc.date.issued2022-01-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161653-
dc.description.abstractПояснювальна записка: 81 стор., 19 рис., 17 табл., 43 джерела, 3 додатки, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: процес підвищення конкурентоспроможності малих виробничих підприємств. Мета роботи: удосконалення методичних підходів до обґрунтування конкурентної позиції суб’єкту малого виробничого підприємництва в напрямку визначення організаційних важелів підвищення ефективності їх діяльності. В роботі обґрунтований методичний підхід до набуття конкурентних переваг малим виробничим підприємством за рахунок використання потенціалу інших ринкових суб’єктів. У першому розділі проаналізовані концептуальні засади розвитку малих виробничих підприємств. Визначено сутність та проблеми розвитку у сфері малого та середнього бізнесу в Україні. Здійснено огляд літератури з питання формування конкурентної позиції суб’єкту малого виробничого підприємництва У другому розділі здійснено аналіз результатів діяльності малих підприємств в сфері виробництва та відновлення гумових шин, покришок і камер та оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів. Обґрунтовано підхід до розвитку конкурентної позиції малого виробничого підприємства на засадах бізнес-моделювання. У третьому розділі визначені конкурентні позиції основних виробників гумових шин, покришок і камер. Обґрунтовані шляхи запровадження роздрібної торгівлі малим виробничим підприємством на засадах електронної комерції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОНКУРЕНТНА ПОЗИЦІЯ, МАЛЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, АДАПТАЦІЯ, РОЗДРІБНА ТОРГІВЛЯ, БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ, ГУМОВІ ШИНИ, СЕГМЕНТИ СПОЖИВАЧІВ, ЦІННІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇuk_UA
dc.titleУдосконалення процесу формування конкурентної позиції суб’єкту малого виробничого підприємництваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Квал. робота Добринюк О.І.pdf154,65 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.