Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161654
Назва: Удосконалення методичних підходів до управління мотивацією персоналу комерційного банку
Автори: Лукіної Ольги Віталіївни
Ключові слова: УПРАВЛІННЯ, ПЕРСОНАЛ, КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК, СИСТЕМА МОТИВАЦІЇ, МОТИВАЦІЙНІ ВАЖЕЛІ
Дата публікації: січ-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 90 стор., 24 рис., 9 табл., 36 джерел, презентація PowerPoint. Об’єкт дослідження: процес мотивації персоналу банківської установи. Мета роботи: обґрунтування теоретичних засад та розробка практичних заходів щодо мотивації працівників комерційного банку. У першому розділі визначено теоретичне підґрунтя мотивації персоналу банківської установи. Встановлено сутність та зміст процесу мотивації персоналу комерційного банку. Узагальнено наукові підходи до забезпечення ефективної мотивації персоналу комерційного банку. У другому розділі був проведений аналіз методичних засад формування мотиваційних важелів в управлінні персоналом комерційного банку. Визначено особливості функціонування банківського сектору та його кадрового забезпечення. Надано характеристику та здійснено аналіз кадрової політики АТ «Акцент-Банк». Проаналізовано систему управління мотивацією персоналу АТ «Акцент-Банк». У третьому розділі визначено та обґрунтовано заходи з удосконалення методичних засад мотивації персоналу АТ «Акцент-Банк».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161654
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лукіна_КР.rar1,32 MBUnknownПереглянути/Відкрити
Лукіна_КР.doc108 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.