Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161655
Назва: Вдосконалення антикризового управління бізнесом у сфері надання поліграфічних послуг
Автори: Прядко Вадима Сергійовича
Ключові слова: ПІДПРИЄМСТВО, БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩЕ, АНТИКРИЗОВЕ ПЛАНУВАННЯ, АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ, ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНА ГАЛУЗЬ
Дата публікації: січ-2022
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 84 стор., 9 рис., 8 табл., 55 джерело, презентація PowerPoint. Об’єктом дослідження є антикризове управління. Метою роботи є обгрунтування та розробка методичних рекомендацій щодо вдосконалення антикризового управління компанією з надання поліграфічних послуг в сучасних умовах бізнес-середи. У першому розділі визначено теоретичні основи антикризового управління, узагальнено наукові підходи до вдосконалення антикризового управління компанією. У другому розділі був проведений аналіз ринку поліграфічних послуг в Україні, надано характеристику діяльності ТОВ «Марцек Дніпропак» та здійснено аналіз внутрішнього і зовнішнього бізнес-середовища функціонування компанії. У третьому розділі було обґрунтувано напрями антикризового управління компанією з надання поліграфічних послуг ТОВ «Марцек Дніпропак» та надано рекомендації щодо оптимізації витрат в кризових умовах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161655
Розташовується у зібраннях:2021-2022 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прядко Вадим_КР.rar858,37 kBUnknownПереглянути/Відкрити
Прядко Вадим_КР.doc133 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.