Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161829
Назва: Визначення впливу відстані транспортування сировини на продуктивність автосамоскидів при будівництві автомобільних доріг
Інші назви: Determination the influence of haulage distance of raw materials on road dump trucks output
Автори: Собко, Б. Ю.
Ложніков, О. В.
Трегуб, О. В.
Ключові слова: будівництво автомобільної дороги;автосамоскид;продуктивність устаткування;відстань транспортування;будівельна сировина;highway construction;dump truck;equipment output;haulage distance;building materials
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Собко Б. Ю. Визначення впливу відстані транспортування сировини на продуктивність автосамоскидів при будівництві автомобільних доріг / Б. Ю. Собко, О. В. Ложніков, О. В. Трегуб // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2022. – № 68. – С. 115-123.
Короткий огляд (реферат): Мета. Встановлення залежності продуктивності автосамоскидів від відстані транспортування будівельної сировини з кар’єрів при будівництві нових автомобільних доріг. Методика дослідження. Аналітичний метод дослідження використовувався при теоретичних узагальненнях і формулюванні висновків досліджень. Графічний метод застосовувався для наочного співставлення результатів дослідження при транспортуванні будівельної сировини для спорудження полотна автомобільних доріг на різні відстані. Розрахунково-конструктивний та порівняльний методи дозволили визначити вплив відстані транспортування заданого об’єму будівельної сировини на продуктивність і кількість транспортного устаткування. Результати дослідження. Встановлено, що залежність продуктивності автосамоскидів від відстані транспортування є степеневою при перевезенні будівельної сировини з кар’єрів для спорудження полотна автомобільної дороги. Встановлено, що основною відмінністю запропонованої методики розрахунку продуктивності автосамоскидів від існуючих є врахування фактору зміни швидкості руху транспортного засобу на різних ділянках траси від кар’єру до об’єкту будівництва. Встановлені результати в подальшому дозволять визначити ефективну відстань транспортування вторинної сировини з рудних кар’єрів для будівництва доріг у порівнянні з використанням піску з кар’єрів нерудних корисних копалин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161829
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць НГУ. - 2022. - № 68

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf323,81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.