Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161829
Назва: | Визначення впливу відстані транспортування сировини на продуктивність автосамоскидів при будівництві автомобільних доріг |
Інші назви: | Determination the influence of haulage distance of raw materials on road dump trucks output |
Автори: | Собко, Б. Ю. Ложніков, О. В. Трегуб, О. В. |
Ключові слова: | будівництво автомобільної дороги;автосамоскид;продуктивність устаткування;відстань транспортування;будівельна сировина;highway construction;dump truck;equipment output;haulage distance;building materials |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавництво НТУ "ДП" |
Бібліографічний опис: | Собко Б. Ю. Визначення впливу відстані транспортування сировини на продуктивність автосамоскидів при будівництві автомобільних доріг / Б. Ю. Собко, О. В. Ложніков, О. В. Трегуб // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2022. – № 68. – С. 115-123. |
Короткий огляд (реферат): | Мета. Встановлення залежності продуктивності автосамоскидів від відстані транспортування будівельної сировини з кар’єрів при будівництві нових автомобільних доріг. Методика дослідження. Аналітичний метод дослідження використовувався при теоретичних узагальненнях і формулюванні висновків досліджень. Графічний метод застосовувався для наочного співставлення результатів дослідження при транспортуванні будівельної сировини для спорудження полотна автомобільних доріг на різні відстані. Розрахунково-конструктивний та порівняльний методи дозволили визначити вплив відстані транспортування заданого об’єму будівельної сировини на продуктивність і кількість транспортного устаткування. Результати дослідження. Встановлено, що залежність продуктивності автосамоскидів від відстані транспортування є степеневою при перевезенні будівельної сировини з кар’єрів для спорудження полотна автомобільної дороги. Встановлено, що основною відмінністю запропонованої методики розрахунку продуктивності автосамоскидів від існуючих є врахування фактору зміни швидкості руху транспортного засобу на різних ділянках траси від кар’єру до об’єкту будівництва. Встановлені результати в подальшому дозволять визначити ефективну відстань транспортування вторинної сировини з рудних кар’єрів для будівництва доріг у порівнянні з використанням піску з кар’єрів нерудних корисних копалин. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161829 |
Розташовується у зібраннях: | Збірник наукових праць НГУ. - 2022. - № 68 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf | 323,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.