Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолисниченко, І. Ю.-
dc.date.accessioned2022-10-27T11:24:55Z-
dc.date.available2022-10-27T11:24:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКолисниченко І. Ю. Дослідження динамічних сигналів одно платформних залізничних ваг // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2022. – № 68. – С. 174-183.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161846-
dc.description.abstractДля апроксимації даних, отриманих з існуючої системи зважування та ідентифікації різних типів рухомих об’єктів через одноплатформні залізничні ваги у русі, пропонується використання числових методів, а саме наближення до експериментальних даних функцією Гевісайда. Програмне забезпечення, завдяки якому проводяться розрахунки написано на мові програмування Python з використанням бібліотеки numPy. Результати. Використавши числові методи вдалось отримати алгоритм апроксимації проїзду автозчеплень для різних комбінацій візків та візків вагонів окремо. Завдяки нормалізації даних датчиків за часом, вдалось уникнути залежності кінцевих результатів від швидкості проїзду вагону, висловивши у процентному співвідношенні залежність перебування осей вагону на ваговій платформі, що дало змогу ідентифікувати різні типи вагонів, з однаковою осністю, але різними характеристиками (база вагону, база візку), використовуючи співвідношення часу перебування осей на ваговій платформі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectвагиuk_UA
dc.subjectвагова платформаuk_UA
dc.subjectзалізничний вагонuk_UA
dc.subjectфункція Гевісайдаuk_UA
dc.subjectапроксимаціяuk_UA
dc.subjectscalesuk_UA
dc.subjectweighing platformuk_UA
dc.subjectrailway caruk_UA
dc.subjectHeaviside functionuk_UA
dc.subjectapproximationuk_UA
dc.subjecterror estimationuk_UA
dc.subjectidentificationuk_UA
dc.subjectPythonuk_UA
dc.subjectоцінка похибкиuk_UA
dc.titleДослідження динамічних сигналів одноплатформних залізничних вагuk_UA
dc.title.alternativeResearch of dynamic signals of single platform railway scalesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk04.67:519.654uk_UA
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць НГУ. - 2022. - № 68

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf493,27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.