Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161936
Назва: | МОДЕЛЮВАННЯ І ПРОГНОЗУВАННЯ СТАНУ ДОВКІЛЛЯ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ для студентів освітньо-професійної програми «Екологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти |
Інші назви: | Курсова робота з МПСД |
Автори: | Колесник, Валерій Євгенійович Бучавий, Юрій Володимирович |
Ключові слова: | МОДЕЛЮВАННЯ;ПРОГНОЗУВАННЯ;ЗГЛАДЖУВАННЯ ДАНИХ;ЗАБРУДНЕННЯ АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ;MATHCAD |
Дата публікації: | 18-лис-2022 |
Видавництво: | Національний технічний університет «Дніпровська політехніка» |
Бібліографічний опис: | Моделювання і прогнозування стану довкілля. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів освітньо-професійної програми «Екологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти / В.Є. Колесник., Ю.В. Бучавий; Міністерство освіти і науки України, Нац. техн. ун-т. «Дніпровська політехніка». – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – 24 с. |
Короткий огляд (реферат): | Подано методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів освітньо-професійної програми «Екологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Методичні рекомендації орієнтовано на активізацію виконавчого етапу навчальної діяльності студентів. |
Опис: | Методичні рекомендації призначені для закріплення теоретичних знань, набутих студентами в лекційному курсі, а також формування практичних навичок виконання курсової роботи щодо моделювання та оцінки і прогнозу стану довкілля, на прикладі атмосферного повітря. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161936 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра екології та технологій захисту навколишнього середовища |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Методичка КР МтаПСД-2022.pdf | Курсова робота з МПСД | 951 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.