Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162004
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства
Автори: Гаркуша, Валерія
Ключові слова: СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА, ВНУТРІШНЯ МАРКЕТИНГОВА СЕРЕДА, ЗОВНІШНЯ МАРКЕТИНГОВА СЕРЕДА, ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ
Дата публікації: 13-січ-2020
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізована маркетингова діяльність підприємства, а також проаналізовано внутрішнє і зовнішнє середовище підприємства за допомогою VRIO –, IFAS –, EFAS – і PEST – аналізу. Об’єктом дослідження є ТОВ «Media System». Мета дослідження: аналіз маркетингової діяльності підприємства, формування та впровадження маркетингової стратегії. Для детального дослідження було поставлено та вирішено такі задачі: − визначити частоту споживання послуг; − визначити основні вподобання клієнтів; − визначити спосіб донесення інформації до клієнтів; − визначити критерії задоволеності та незадоволеності послугами компанії; − визначити чи готові клієнти платити за зовнішнє просування сайтів; − визначити оптимальну ціну на послуги; − визначити які зміни необхідні компанії. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, науковими студентськими роботами з маркетингу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. У роботі використано такі методи досліджень: VRIO-аналіз, анкетування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз та матриця Ансоффа.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162004
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаркуша.pdf1,26 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.