Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162005
Назва: Удосконалення системи маркетингових комунікацій компанії на ринку громадського харчування
Автори: Гмиря, Марина
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, РИНОК ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ, ВПОДОБАННЯ СПОЖИВАЧІВ, СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ, МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ.
Дата публікації: 13-січ-2020
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємств України на ринку громадського харчування, також було проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) середовище. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів з метою визначення цільового сегменту на ринку. Об’єкт розроблення: процес маркетингової комунікаційної діяльності підприємств України. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення і вдосконалення теоретико-методичного забезпечення системи маркетингових комунікацій компаній України. Положення, що захищаються: дослідження вподобань споживачів на ринку громадського харчування, що дає можливість виокремити сегменти, та безпосередньо допоможе в наданні рекомендацій щодо маркетингових комунікаційних заходів на підприємстві. Інформація щодо впровадження: результати маркетингового дослідження будуть використанні в компанії «Франс.уа» задля покращення ефективності маркетингових комунікаційних заходів. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень та маркетингового ціноутворення. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах громадського харчування в Україні. Робота має застосування у сфері маркетингової комунікаційної діяльності підприємства на ринку громадського харчування. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у впровадженні комплексу маркетингових дій, які спрямовані на удосконалення методів 4 просування кав’ярні «Франс.уа», що позитивно впливає на зміст соціального та когнітивного простору поведінки споживачів. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: необхідність оптимізації маркетингової комунікаційної політики на підприємстві та налагодження контакту із споживачами. У роботі використано такі методи досліджeнь: маркетинговий аналіз, статистичний метод, холістичний підхід, побудова перцепційної карти, індукція і дедукція у ході висвітлення перебігу маркетингових явищ, процесів і подій, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, PEST-аналіз, SPACE-аналіз та SWOT-аналіз, метод опитування, метод експертних оцінок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162005
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гмиря.pdf2,6 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.