Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162006
Назва: Маркетингове дослідження особливостей споживчих вподобань на ринку послуг
Автори: Жиляк, Вікторія
Ключові слова: МАРКЕТИТОНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПРОСТІ СПОЖИВЧІ ПОСЛУГИ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, СПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, ПРОЦЕС ПРИДБАННЯ ПОСЛУГ
Дата публікації: 13-січ-2020
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку споживчих послуг. Мета дослідження – визначити стандарт вподобань отримувача послуги та запропонувати комплекс маркетингових дій для впливу на прихильність споживача до закладу. Методи дослідження – статистичні методи, методи експертних оцінок, інформаційно-цільовий та контент аналіз, польові методи дослідження, АВС&XYZ-аналіз, PEST, IFAS, EFAS, SWOT методи аналізу, модель Портера, сегментування методом угрупувань, метод Кано, матриці Хассі та Ламбена. Результати дослідження – проаналізовано маркетингова діяльність підприємства, що працює на ринку споживчих послуг, визначена місія, стратегічні бачення, ключові факторі успіху; зроблено сегментування та досліджено особливості поведінки споживачів на визначеному сегменті; здійснено аналіз ситуаційних факторів та референтних груп; розроблені рекомендації щодо маркетингового впливу на поведінку споживача. Положення, що захищаються: 1) поведінка споживачів на споживчому ринку відрізняється готовністю заплатити більшу ціну за якість матеріальних складових та унікальність її процесу; 2) основними маркетинговими методами впливу є позиціонування преміальної якості послуг, у першу чергу у соціальних мережах та через власний сайт. Використання результатів дослідження – можуть бути використані при розробці маркетингових програм та стратегій підприємств, що пропонують прості і схожі послуги на конкурентному ринку. Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені в маркетингову діяльність студії «Citrus». 4 Взаємозв’язок з іншими роботами – в якості методичних і довідкових матеріалів використані теоретичні та методологічні положення, розроблені провідними українськими і зарубіжними вченими у галузі поведінки споживача на ринку послуг. Соціально-економічна ефективність результатів дослідження –запропонований комплекс маркетингових дій сприяє збільшенню задоволення споживчих вподобань та підвищення економічної стійкості малого підприємства на ринку споживчих послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162006
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жиляк.pdf2,93 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.