Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162007
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалашник, Світлана-
dc.date.accessioned2023-01-07T13:06:08Z-
dc.date.available2023-01-07T13:06:08Z-
dc.date.issued2020-01-13-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162007-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку розливного пива, виконано аналіз внутрішнього (сильних та слабких сторін) та зовнішнього (можливостей та загроз) середовища. Провeдeно маркетингове дослідження поведінки споживачів з метою визначeння цільового сегменту та розробки рекомендацій щодо формування інструментів просування підприємства на ринку пива. Об’єкт розроблення: є маркетингова діяльність підприємства «Море пива» за адресою: проспект Людвіга Свободи, 52, м. Харків.. Мета кваліфікаційної роботи: визначення каналів взаємодії з клієнтом в омніканальному маркетингу. Положення, що захищаються: за допомогою дослідження споживачів визначено цільовий сегмент, його поведінку за умов користування онлайн каналами збуту та виявлені канали щодо просування використовування омніканальної моделі збуту. Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані підприємством «Море пива» задля розробки інструментів комунікаційної політики. Кваліфікаційна робота має взаємозв’язок з виконаними курсовими роботами з маркетингового ціноутворення, маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах, які надають послуги на ринку пива України. Робота має застосування у сфері комунікаційної політики на ринку пива. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні онлайн каналів збуту зі взаємовигідними умовами для споживання послуг в незалежності від сезону. 5 Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення комунікаційної системи з використанням інструментів омніканального маркетингу. У роботі використано статистичний метод, ситуаційний аналіз, опитування, метод експертних оцінок, інструменти матричного апарату (для побудови матриць конкурентоспроможності, SWOT-матриці), IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, РИНОК ПОБУТОВИХ ПОСЛУГ, СЕЗОННІСТЬ, СИНХРОМАРКЕТИНГ.uk_UA
dc.titleДослідження каналів взаємодії з клієнтом в омніканальному маркетингуuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калашник.pdf2,39 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.