Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Анастасія-
dc.date.accessioned2023-01-07T13:07:40Z-
dc.date.available2023-01-07T13:07:40Z-
dc.date.issued2020-01-13-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162008-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та комплексу маркетингу підприємства з продажу імпортних лакофарбових матеріалів на ринку лакофарбових матеріалів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживача лакофарбових матеріалів на промисловому сегменті ринку, визначено найбільш дієві маркетингові інструменти. Об’єкт дослідження: комплекс маркетингу підприємства на промисловому ринку. Мета кваліфікаційної роботи: сформувати комплекс маркетингу підприємства на промисловому ринку. Положення, що захищаються: дослідження комплексу маркетингу підприємства на промисловому ринку дозволило побачити , які елементи в мікс- маркетингу на підприємстві треба розвивати та вдосконалювати, а саме: товар, ціна, розподіл, просування та люди. Комплекс маркетингу, безпосередньо, впливає на маркетингову діяльність підприємства. Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ТОВ «Мультифарб» задля підвищення продажів на промисловому сегменті ринку. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та інших робіт з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах з продажу імпортних лакофарбових матеріалів. Робота має застосовуватися у сфері промислового маркетингу в лакофарбовій галузі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у зростанні споживання екологічно дружної і безпечної для здоров’я людей лакофарбової продукції під впливом запропонованих змін комплексу маркетингу промислового підприємства. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта дослідження: рекомендації щодо формування комплексу маркетингу підприємств на промисловому ринку імпортних лакофарбових матеріалів. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, метод експертних оцінок, аналіз конкурентної середи, IFAS-аналіз, PEST-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ, ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК, ЛАКОФАРБОВА ПРОДУКЦІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ЕЛЕМЕНТИ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ:ТОВАР, ЦІНА, РОЗПОДІЛ, ПРОСУВАННЯ, ЛЮДИ, ПРОЦЕС, ПСИХОЛОГІЧНЕ ОТОЧЕННЯuk_UA
dc.titleФормування комплексу маркетингу підприємства на промисловому ринкуuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваленко.pdf13,4 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.