Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162014
Назва: Поведінкові особливості споживачів при виборі товарів з маркуванням на відповідність добровільним міжнародним стандартам
Автори: Понізовна, Катерина
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ТОВАРИ З МАРКУВАННЯМ, МІЖНАРОДНІ ДОБРОВІЛЬНІ СТАНДАРТИ, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ, СТАЛЕ ВИРОБНИЦТВО ТА СПОЖИВАННЯ.
Дата публікації: 13-січ-2020
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку споживчих товарів. Мета дослідження – визначення напрямів маркетингових дій для досягнення широкої лояльності до товарів з маркуванням на відповідність добровільним міжнародним стандартам. Методи дослідження – статистичні методи, методи експертних оцінок, інформаційно-цільовий та контент-аналіз, методи опитування і спостереження, АВС&XYZ-аналіз, SNW, STELV, IFAS, EFAS, SWOT і Gap методи аналізу, матриця Фута, Коуна та Белдінга, метод Кано, матриця Гедеріса, сегментування за поведінковим принципом, матриця МСС. Результати дослідження – проаналізовано маркетингову діяльність типового підприємства, що позиціонує на ринку товарів з маркуванням на відповідність міжнародним стандартам, визначенні основні фактори впливу на поведінку споживача у процесі прийняття рішення про купівлю товару, сформовані напрями маркетингових впливів на поведінку споживача з метою підтримки сталого виробництва та споживання, запропоновано комплекс маркетингових заходів для формування стійкої лояльності до товарів, що мають маркування на відповідність міжнародним стандартам. Положення, що захищаються – ринок товарів з маркуванням на відповідність міжнародним добровільним стандартам має великий прихований попит, який треба розвивати через підвищення обізнаності та знань споживача про стале виробництво та споживання за допомогою заходів інформаційної мотивації з акцентом на гарантовану якість товару і справедливу ціну. Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені в маркетингову діяльність магазину «GeHause». Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі поведінки споживача. 4 Використання результатів роботи – результати дослідження можуть бути використані під час подальшого вивчення питань щодо формування стійкої лояльності до товарів з маркуванням на відповідність добровільним міжнародним стандартам зі сталого розвитку. Соціально-економічна ефективність результатів дослідження –запропонований комплекс маркетингових дій спрямований на підвищення рівня задоволення прав споживача на якісну продукцію та справедливу ціну відповідно міжнародним стандартам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162014
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Понізовна.pdf2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.