Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162015
Назва: Дослідження процесу споживчого вибору на ринку товарів попереднього попиту
Автори: Пономарьова, Вікторія
Ключові слова: ПРОФІЛЬ СПОЖИВАЧА, КАНАЛИ КОМУНІКАЦІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ, КАРТА «ПОДОРОЖІ СПОЖИВАЧА», ТОВАРИ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПИТУ, ЕТАПИ СПОЖИВЧОГО ВИБОРУ.
Дата публікації: 13-січ-2020
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок стокового взуття, виконано детальний аналіз внутрішніх та зовнішній чинників магазину. Було проведено маркетингове дослідження, створений профіль цільової аудиторії стокового взуття з ціллю сегментації споживачів. Об’єкт дослідження: маркетинговий механізм впливу на процес споживчого вибору товарів. Мета кваліфікаційної роботи: формування карти «подорожі споживача» на ринку товарів попереднього попиту на основі дослідження процесу споживчого вибору. Положення, що захищаються: поведінка цільової аудиторії на етапах процесу споживчого вибору на ринку взуття впливає на формування актуальних маркетингових каналів взаємодії зі споживачами. Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були раніше виконані. Інформацію отриману з даного дослідження є можливість використовувати для розробки карти «подорожі споживачів», що мають на меті придбати товар попереднього попиту (взуття). Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: визначення інструментів маркетингових комунікацій підприємства з метою впливу на споживача в процесі споживчого вибору. У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, анкeтування, фокус-група, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162015
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономарева.pdf2,15 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.