Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162016
Назва: Дослідження поведінки споживачів з метою удосконалення асортименту
Автори: Пушкова, Вероніка
Ключові слова: АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, УДОСКОНАЛЕННЯ АСОРТИМЕНТУ, ФРАНШИЗА.
Дата публікації: 13-січ-2020
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі проаналізовано фінансово-господарську діяльність та маркетингову діяльність, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище, проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів та визначені споживацькі вподобання даного підприємства. Об’єкт розроблення: процес маркетингової діяльності кав’ярні «AROMA KAVA». Мета кваліфікаційної роботи: дослідження особливостей споживчих вподобань на ринку громадського харчування задля їх задоволення. Положення, що захищаються: дослідження поведінки споживачів дозволило виявити групи з різними споживчими вподобаннями, що безпосередньо впливає на об’єм та структуру продажів, а також сприяє оновленню асортименту послуг і товарів підприємства. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та маркетинговою товарною політикою. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів визначення впливу комунікаційних методів на споживачів, та стратегічних підходів до маркетингової діяльності підприємства на ринку громадського харчування. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, опитування, метод експертних оцінок, ABC-аналіз, XYZ-аналіз, конкурентний аналіз «5 сил Портера», аналіз конкурентоспроможності, IFAS-аналіз, PEST-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162016
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пушкова.pdf2,22 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.