Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162019
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Артур-
dc.date.accessioned2023-01-07T13:24:59Z-
dc.date.available2023-01-07T13:24:59Z-
dc.date.issued2020-01-13-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162019-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність торгівельного підприємства на ринку FMCG кондитерських товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів торгівельного підприємства з метою визначення цільового сегменту споживачів. Об’єкт розроблення: стимулювання збуту кондитерських товарів торгівельного підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: оцінка можливостей використання окремих заходів по стимулюванню для підвищення обсягів збуту кондитерських товарів на регіональному ринку FMCG, а також практичних рекомендацій щодо стимулювання збуту на ринку. Положення, що захищаються: дослідження споживачів кондитерських виробів дозволило виокремити сегменти, які мають схожі характеристики та мотивації при виборі товару, що безпосередньо впливає на маркетингову діяльність торгівельного підприємства у цій сфері. Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження будуть використані УА ТОВ "ЄВРОМІКС" ІІ задля стимулювання збуту для підвищення обсягів збуту кондитерських товарів ринку FMCG. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на торгівельних підприємствах України. Робота має застосування у сфері маркетингу в кондитерській галузі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у стимулюванні збуту для підвищення обсягів збуту кондитерських товарів ринку FMCG. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення стимулювання збуту кондитерських виробів на регіональному ринку FMCG. У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, ATL та BTL – ЗАХОДИ, ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ, РИНОК FMCG, РИНОК КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ.uk_UA
dc.titleОсобливості формування попиту та стимулювання збуту торгівельних підприємствuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко.pdf1,3 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.