Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162020
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФесенко, Анастасія-
dc.date.accessioned2023-01-07T13:26:11Z-
dc.date.available2023-01-07T13:26:11Z-
dc.date.issued2020-01-13-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162020-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – поведінка споживача на ринку складних споживчих послуг. Мета дослідження – визначення напрямів маркетингових дій для формування стійкої лояльності споживачів щодо складних споживчих послуг. Методи дослідження – статистичні методи, методи експертних оцінок, інформаційно-цільовий, методи опитування, АВС&XYZ-аналіз, SNW, STEР, IFAS, EFAS, SWOT методи аналізу, сегментування методом угрупувань, матриця оцінки факторів лояльності. Результати дослідження – проаналізовано маркетингова діяльність типового підприємства що працює на ринку складних послуг – у сфері ресторанного бізнесу, визначена місія, стратегічні бачення, ключові внутрішні фактори, що необхідні для успішного розвитку на такого типу ринках; досліджено особливості поведінки споживачів на різних сегментах ресторанного бізнесу, що мають типові ознаки складних послуг; здійснено аналіз ситуаційних факторів та референтних груп щодо різних сегментів послуг; визначено загрози та можливості для розвитку підприємства на ринку ресторанних послуг. Положення, що захищаються – ринок складних споживчих послуг має певні вимоги до маркетингових дій, серед яких потреба уваги до збалансованої асортиментної політики, з урахуванням акцентів на додаткових послугах (сервісних, розважальних тощо). Інформація щодо впровадження – результати дослідження використані рестораном «Пастораль» (ТОВ «Аміров») задля підвищення обізнаності споживачами та розробки його комунікаційної політики. 4 Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі поведінки споживача. Соціально-економічна ефективність результатів дослідження –запропонований комплекс маркетингових дій спрямований на підвищення якості та структури складних споживчих послуг у ресторанному бізнесі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, СКЛАДНІ СПОЖИВЧІ ПОСЛУГИ, ПОСЛУГИ РЕСТОРАННОГО ХАРЧУВАННЯ, ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА, РІШЕННЯ ЩОДО КУПІВЛІ.uk_UA
dc.titleДослідження факторів, що впливають на вибір складних споживчих послугuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фесенко.pdf2,53 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.