Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧопик, Єлизавета-
dc.date.accessioned2023-01-07T13:27:31Z-
dc.date.available2023-01-07T13:27:31Z-
dc.date.issued2020-01-13-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162021-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та просування Інтернет-магазину Chocoberry_dnepr, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження інструментів просування в мережі Instagram, ставлення споживачів до інструментів комунікацій, сегментування споживачів. Метою дослідження є виявлення маркетингових інструментів комунікацій Інтернет-магазину. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації Інтернет-магазину у соціальній мережі. Кваліфікаціина робота має тіснии зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та маркетинговою товарною політикою. Висновки, пропозиціі щодо розвитку об’єкта дослідження: визначення стратегічних напрямків розвитку Інтернет-магазина, удосконалення астортимету товарів та інструментів просування мережі. У роботі використано такі методи досліджень: статистичнии метод, опитування, метод експертних оцінок, конкурентнии аналіз, аналіз конкуренто спроможності, IFAS-аналіз, PEST- аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОМУНІКАЦІЇ, ПРОСУВАННЯ, АСОРТИМЕНТ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, МАРКЕТИНГ, РИНОК ПОДАРУНКІВ.uk_UA
dc.titleДослідження маркетингових комунікацій Інтернет-магазину на ринку послугuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чопик.pdf2,28 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.