Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162022
Назва: Дослідження поведінки споживачів при виборі товарів особливого попиту
Автори: Шавиріна, Олена
Дата публікації: 13-січ-2020
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі досліджено об’єкт – це магазин «Золотий Вік. Срібло», який знаходиться за адресою: ТЦ Дафі, бульвар Зоряний 1а. Юридична назва «ФОП Чайка Д.Є.», Метою виконання кваліфікаційній роботи є закріплення знань, що були отримані під час навчання, застосування теоретичних основ та практичного досвіду щодо удосконалення маркетингової концепції функціонування підприємства. Для досягнення поставленої мети необхідно було розв’язати наступні задачі: – дослідити та проаналізувати маркетингове середовище і можливості магазину; – дослідити та проаналізувати купівельну поведінку споживачів магазину, виявити закономірності у процесі здійснення ними покупки; – виконати сегментацію покупців магазину; – визначити сильні та слабкі сторони магазину, можливості та загрози магазину на ринку та їх дослідити їх можливий вплив на купівельну поведінку споживачів. За результатами дослідження сформульовано ґрунтові висновки, запропоновано практичні рекомендації щодо удосконалення магазину, що досліджується. Одержані результати можуть бути використані для опрацювання впровадження на базі практики, а також для покращення роботи магазину.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162022
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шавиріна.pdf1,58 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.