Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВаньо, Павло-
dc.date.accessioned2023-01-07T14:03:35Z-
dc.date.available2023-01-07T14:03:35Z-
dc.date.issued2019-12-24-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162028-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleОсобливості поведінки споживача підприємства роздрібної торгівліuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ваньо.pdf864,02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.