Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162030
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВознюк, Андрій-
dc.date.accessioned2023-01-07T14:05:13Z-
dc.date.available2023-01-07T14:05:13Z-
dc.date.issued2019-12-24-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162030-
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleОбгрунтування чинників, що впливають на вибір товару імпульсивної покупкиuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вознюк.pdf1,74 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.