Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162054
Назва: Розширення асортименту послуг закладу громадського харчування
Автори: Андрійчук, Крістіна
Дата публікації: 11-чер-2021
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 61 сторінка, 16 рисунків, 8 таблиць, 26 використаних джерел, 7 додатків. Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз комплексу маркетингу за 4P та 7P7P, фінансово-економічних показників, описали структуру товарного асортименту, канали розподілу підприємства, провели конкурентне порівняння, виконали а наліз внутрішнього середовища підприємства . Об’єкт розроблення: розроблення шляхів розширення послуг закладу громадського харчування. Мета кваліфікаційної роботи: д ослідження аналіз та розробка шляхів розширення асортименту послуг закладу громадського харчування Результати та їх новизна: результатами проведеного маркетингового дослідження дозволили виявити проблеми в асортименті послуг підприємства, що вливає на фінансово-економічні показники. У сформованих пропозиціях були наведені чіткі завдання, дотримуючись яких, компанія може розширити асортимент послуг, підвищити економічні показники та збільшити конкурентоспроможність. Рекомендації щодо використання результатів роботи: роботу рекомендовано використовувати безпосередньо досліджуваній компанії. Економічна чи соціально-економічна ефективність роботи: дослідження та розширення асортименту послуг підприємства. Методи дослідження: IFAS EFAS SWOT аналізи, статистичний метод, конкурентний аналіз, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами та практичними роботами.
Опис: Пояснювальна записка: 61 сторінка, 16 рисунків, 8 таблиць, 26 використаних джерел, 7 додатків. Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз комплексу маркетингу за 4P та 7P7P, фінансово-економічних показників, описали структуру товарного асортименту, канали розподілу підприємства, провели конкурентне порівняння, виконали а наліз внутрішнього середовища підприємства . Об’єкт розроблення: розроблення шляхів розширення послуг закладу громадського харчування. Мета кваліфікаційної роботи: д ослідження аналіз та розробка шляхів розширення асортименту послуг закладу громадського харчування Результати та їх новизна: результатами проведеного маркетингового дослідження дозволили виявити проблеми в асортименті послуг підприємства, що вливає на фінансово-економічні показники. У сформованих пропозиціях були наведені чіткі завдання, дотримуючись яких, компанія може розширити асортимент послуг, підвищити економічні показники та збільшити конкурентоспроможність. Рекомендації щодо використання результатів роботи: роботу рекомендовано використовувати безпосередньо досліджуваній компанії. Економічна чи соціально-економічна ефективність роботи: дослідження та розширення асортименту послуг підприємства. Методи дослідження: IFAS EFAS SWOT аналізи, статистичний метод, конкурентний аналіз, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами та практичними роботами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162054
Розташовується у зібраннях:2021 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрейчук.pdf1,33 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.